live your life and smile

Saturday, July 01, 2006

Summer, Winter, Fall or Spring: Which do you prefer??
Ok, today, i'm lacking a little bit of idea, so i'll make it easy for myself. But I have an idea, but don't know and didn't succed at puttin picture on this site :@!!!!
Which of the four season do you prefer?? For myself, and for as long as I remember, I've been a summer girl!! Firstly, because i hate cold!! So when warm weather comes, it makes me smile!! After, i adore wearing thank top, and it seems a little bit ridiculous to wear some when it's -30 outside. On staying on the clothes side, during winter, i hate needing to put like 5 inch of clothes to feel warm, during spring, i don't know which king of foot wear to put on, and during fall, i should almost always wear a rain coat.
To finish, summer permit me to do the activities i like the most: reading and/or relaxing under the sun, suntanning, going to the beach and to exterior swimming pool, taking long walk, down river tubbing, visiting touristic attraction. The great life, what!!!
Été, hiver, automne ou printemps: Lequel préférez-vous?
Ok, aujourd'hui, j'ai un peu un manque d'idée, donc je prends la route facile pour moi. Mais la vrai chose, cE'st que j'avais une idée, mais je suis incapable de mettre des photos sur le site, et je ne sais pas vraiment:@!!!!
Quelle saison préférez-vous?? Personnellement, et pour aussi longtemps que je puisse me rappeler, j'ai préféré l'été!! Premièrement, puisque je hais le froid!! Quand les températures plus chaudes commences, ça me fait sourire!! Après, j'adore porter des débardeurs, et c'est un peu ridicule d'en porter lorsqu'il fait -30 dehors. En restant sur l'habillement, pendant l'hiver, je hais le fait de devoir porter 5 pouces de vêtements pour me sentir au chaud, pendant le printemps, je ne sais pas quel type de chaussures placer et pendant l'automne, je me sens comme si je devrais toujours avoir un manteau de pluie avec moi.
De plus, l'été me permet de faire les activités que je préfère: relaxer et/ou lire sous le soleil, en me fesant bronzer, aller à la mer ou dans les piscine extérieur, prendre de grandes marches, faire de la tube, visiter les atractions touristiques. La belle vie, quoi!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home