live your life and smile

Wednesday, January 03, 2007

Guess what?/ Devinez quoi?

With the wonderfull world of university and higher education comes a word less wonderfull and fun: student loan!! And guess what? I'm starting to pay it this month!!! oh joy, oh joy!! After 5 and half year in university, I'll have to start to pay it!! I don't even have a full time job!! But I still want to pay it!! But that means that almost half my paycheck gonna go there!!! Why do we have to pay some much just to get a good education?? It's REALLY TOO MUCH!!
Does someone want to pay it for me?

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Avec le monde magnifique de l'université et des études post-secondaires vient un autre mot moins sensass et moins amusant : prêt d'étude!! Et devinez quoi? Je vais commencer à le payer ce mois-ci!! Que de joie, que de joie!!! Après 5 ans et demie d'université, je vais devoir commencer à payer!! Je n'ai pas encore d'emploie à temps plein!! Mais je veux quand même le payer!! Mais ça veut dire que la moitié de ma paye va y passer!!! Pourquoi doit-on payer si cher pour avoir une bonne éducation?? C'est VRAIMENT TROP CHER!!
Est-ce que quelqu'un veut le payer pour moi?

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

krksz tors rennie independent ruoct typologies ecsatish statkute bbsrc advancements surprised
masimundus semikonecolori

1:38 PM  

Post a Comment

<< Home