live your life and smile

Monday, December 18, 2006

Thursday Thirteen # 2



Thirteen Things about Jill



Ok, I know, I'm a little bit early this week, but you will know why after reading this.
13 things I have to do before Christmas
1.Do the sugar cookies
2. Do the orange cookies
3.Do the Corn Flake squares
4. Find a top to wear on Christmas day
5. Maybe find pant for the same reason
6. Find my younger niece's gift
7. Find a gift for each of my brother-in-law
8. Find a gift for one of my sister
9. Go to the liquor store because there is no hard stuff or wine here
10. Do a last minute grocery, because there is not much left here
11. Buy some gift tags, there is none left
12. Probably buy another roll a gift wrap, cuz don't think there will be enough left
13. Maybe buy a new pair of shoes, if there is some money left and some shoes to my taste

_________________________________

Je sais, je suis un peu tôt cette semaine, mais après avoir lu ceci, vous comprendrez probablement:
13 choses que je dois faire avant Noël
1.Faire les biscuits au sucre blanc
2. Faire les biscuits à l'orange
3.Faire les carreaux au Corn Flakes
4.Me trouver un chandail ou une blouse pour le jour de Noël
5. Me trouver des pantalons pour la même raison
6. Trouver un cadeau pour la plus jeune de mes nièces
7. Trouver un cadeau à chacun des mes beaux-frères
8. Trouver un cadeau à une de mes soeurs
9. Aller à la commission d'alcool, parce qu'il n'y a pas de spiritueux ou de vin ici!
10.Faire une épicerie de dernière minute, car il ne va pas y avoir grand chose ici
11. Acheter des étiquettes pour les cadeaux, il en reste plus!
12. Probablement acheter un nouveau rouleau de papier cadeau, car je ne pense pas en avoir assez
13. Peut-être acheter une nouvelle paire de chaussures, si il y a de l'argent qui restera et s'il en a de mon goût



Links to other Thursday Thirteens!

1. (leave your link in comments, I’ll add you here!)


Get the Thursday Thirteen code here!


The purpose of the meme is to get to know everyone who participates a little bit better every Thursday. Visiting fellow Thirteeners is encouraged! If you participate, leave the link to your Thirteen in others comments. It’s easy, and fun! Be sure to update your Thirteen with links that are left for you, as well! I will link to everyone who participates and leaves a link to their 13 things. Trackbacks, pings, comment links accepted!


Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home