live your life and smile

Thursday, December 14, 2006

Thursday Thirteen #1



Thirteen Things about Jill


Thirteen thing I've learn/accomplish through karaté
1. Do more than 5 push-up
2. Do the slip( only on the right side while streching for the moment)
3. How to look to someone you are sparing with in the eyes.
4. How to do an angel kick
5. That the dragon stand is very hard on the knees
6. How to do the swept
7. How to use a weapon, the sword( and I really like it)
8. Choose some one your own size when doing move with somebody else( too short, very hard on the knees, to tall, I step on their feet cuz I need to be closer to them then they)
9. Learn how to do a double block
10. Do at least 15 legs raise in row
11. Protect my rib cage
12. Everyone will find his master somewhere
13. Have even more proof that you learn from your mistake



Treize choses que j'ai accompli/appri à travers le karaté
1. Faire plus que 5 push-up
2. Faire le grand écart(juste du côté droit, lorsque l'on fait les étirements)
3. Comment regarder ton adversaire dans les yeux
4. Comment faire une angel kick
5. Que le dragon stand est dur en tabarouette sur les genoux
6. Comment faire la swept
7. Comment utiliser une arme, le sabre(et j'ai adoré l'expérience)
8. Choisir quelqu'un d'environ la même taille que toi, car sinon, trop courte, c'est dure sur les genoux, trop grande, je marche sur ses pieds, car j'ai besoin d'être plus près d'elle que le contraire
9. J'ai appris à faire un double block
10. Faire 15 leg raise de suite
11. Protéger mes côtes
12. Que tout le monde trouvera son maître à quelque part
13. Eu encore plus de preuve que l'on apprends par nos erreurs






Links to other Thursday Thirteens!

1. (leave your link in comments, I’ll add you here!)


Get the Thursday Thirteen code here!


The purpose of the meme is to get to know everyone who participates a little bit better every Thursday. Visiting fellow Thirteeners is encouraged! If you participate, leave the link to your Thirteen in others comments. It’s easy, and fun! Be sure to update your Thirteen with links that are left for you, as well! I will link to everyone who participates and leaves a link to their 13 things. Trackbacks, pings, comment links accepted!


Labels: ,

3 Comments:

Blogger Mathieu said...

Sympa :)

6:59 AM  
Blogger Jill said...

Je sais, encore beaucoup à apprendre, mais je vais essayer de passer ma ceinture verte mardi!!
Et tu as négligé Kate cette semaine!!

10:21 AM  
Anonymous Anonymous said...

This comment has been removed by a blog administrator.

1:49 PM  

Post a Comment

<< Home