live your life and smile

Wednesday, August 22, 2007

Je suis belle/ I'm beautiful!

"Maman, t'es belle tu es juste comme Jill!" C'est ce que mes petites cousines viennent de dire à leur mère!!! C'est trop amusant ce que des enfants peuvent dire!!
Ces deux petites filles sont en admiration devant moi(je suis la marraine d'une d'entre elle, et ma cousine,leur mère, me dit qu'elles se batent souvent pour savoir à qui je suis la marraine!!). DEpuis qu'elles sont ici, je me suis fait dire au moins une fois par jour que je suis belle!! C,est bon pour le moral d'avoir des enfants comme ça dans les environs!!


"Mom, you're beautiful, just like Jill!" That is what my little cousins just said to their mom!! It's so funny what some children can say!!
Those two little girls are in admiration in front of me(I'm the godmother of one, and my cousin, their mom, say they fight to know to who I am their godmother!!). Since they've been here, I've been told every day that I'm beautiful!! It's really good for my mood to have children like that around me!!

Labels:

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

I have no doubt that you are beautiful jill, both inside and outside, but I am paying the little rascals to say these things to you!
One dollar for each time they say:

"Jill, you are beautiful" In French of course.

11:52 AM  
Blogger Jill said...

Rhet, that means that they could have paid their boat trip, cuz they are making a lot of money!!

12:16 PM  
Blogger Mathieu said...

Bon bon et nous, on va voir ça quand??

1:06 PM  
Blogger Jill said...

Voir quoi Mat??

4:19 PM  

Post a Comment

<< Home