live your life and smile

Monday, January 08, 2007

My new blog/Mon nouveau blog

Like I've talk about it a couple of day ago, I've put up a new blog!!! That blog is gonna have more of a cultural background, I will talk about the reality of being a francophone in an english place, of show that I have seen, of places I've visited and maybe a little bit of poetry. I want to have some people that will share their cultural adventures on that new blog!

*******************

Comme je vous l'avais mentionné quelques jours passés, j'ai crée un nouveau blog!!! Celui-ci va avoir un accent plus culturel, parlant de la réalité d'être francophone dans un milieu anglophone, de concert que j'ai vus, d'endroits que j'ai visités et peut-être d'un peu de poésie. De plus, je veux avoir des personnes qui partageront leurs aventures cuturelles sur mon nouveau blog!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home