live your life and smile

Tuesday, May 29, 2007

I'm back earlyer

I'm so proud of myself!! I did repared the computer by myself!! I don't know how long it is gonna last... but it does work!!

Since I went for the last weekend in Quebec, but time did past very fast. So I decided to go back during the end of June, if I can afford it!!

Do you have some suggestion for stuff I can visit along the Jean Lesage transcanada highway?? Any must see place?? Any good camping ground?? Some great activities??



Je suis assez fière de moi!! J'ai réussi à réparer mon ordinateur par moi-même!! Je ne sais pas comment longtemps ça va durer...mais il fonctionne!!!

Puisque je suis aller en fin de semaine au Québec, mais le temps est passé très vite. Donc j'ai décidé d'y retourner à la fin de juin, si je peux me le permettre financièrement!!!

Avez-vous des suggestion pour des choses à faire le long de la Transcanadienne Jean Lesage?? Des places à voir absolument??? De bons camping??? De bonnes activités??

Labels: , ,

0 Comments:

Post a Comment

<< Home