live your life and smile

Saturday, September 01, 2007

Healty Living tip By Christie

Since I'm trying to have a healtier live style, I'm gonna share this with you. Since I cannot get rid of everything that has a load of sugar in it, I have found those little piece of heaven : Christie Thinsations. On the individual package, there is an healty living tip. So I'm gonna put some on here, when I don't have much to say on a day, or just to share!!
So here it is:
#53: Don't make your birthday the only day of the year that celebrates you-
whether you just got a promotion, achieved a long-term goal or "just because",
find even small reasons to celebrate you every day.

Does that mean I have to celebrate me everyday, because I'm beautiful?? Should I celebrate myself because I have such great reader on my blog??
Why do you think you should celebrate you??



Puisqued'avoir un style de vie plus santé, je vais partager ceci avec vous. Puisque je ne peux pas me séparer de ma manie d'aimer les choses sucrées, j'ai trouvé ce petit coin de paradis: Mince alors! de Christie. Sur chaque sachet individuel, il y a un conseil pour une vie saine. Donc, je vais en partager ici, lorsque je n'ai pas grand chose à dire, ou juste pour partager!!
No53: Ne pensez pas à vous que le jour de votre anniversaire. Fêtez-vous tous
les jours, pour une promotion, l'atteinte d'un objectif à long terme ou pour
toute autre raison.

Est-ce que je devrais me célébrer parque je suis belle?? Ou devrais-je me célébrer car j'ai des lecteurs extraordinaire sur mon blog??
Et vous, pourquoi devrait-on vous célébrer??

Labels:

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Why do you think you should celebrate you??

I am still alive!

5:11 AM  
Anonymous Anonymous said...

Well!
Aren't we in a nasty mood!

8:26 AM  
Blogger Jill said...

I'm never in a nasty mood!!

4:57 PM  

Post a Comment

<< Home